Kolejny kierunek - turystyka

Zobacz jak przebiega proces rekrutacji:

Aplikacja on-line

Uważasz, że oferta jest dla ciebie idealna? Prześlij nam swoje CV.

Wstępna selekcja

Zespół HR we współpracy z Koordynatorami/Kierownikami działów wybiera kandydatów, dla których stanowisko byłoby najbardziej odpowiednie.

Rozmowa telefoniczna

Zespół HR kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami celem omówienia pracy oraz umówienia spotkania rekrutacyjnego.

Rozmowa rekrutacyjna

Wybranym w ten sposób kandydatom oferujemy kolejne spotkanie w siedzibie firmy.

Finalna oferta pracy

Pracę proponujemy wybranym przez nas kandydatom.

Onboarding

Po zaakceptowaniu oferty pracy następuje onboarding, czyli
w skrócie powitanie naszych nowych pracowników, przekazanie im sprzętu oraz szkolenie.

Jakie pakiety benefitów oferujemy?

Dostęp do prywatnej opieki medycznej
Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Premie uzależnione od wyników
Program rozwoju umiejętności
Odzież firmowa dla pracowników pracujących bezpośrednio przy obsłudze turysty
Spotkania integracyjne

Najczęściej zadawane pytania

  • Aplikację można przesłać za pośrednictwem strony z naszymi ofertami pracy https://www.motiontravel.pl/oferty-seekrakow. W załączniku wystarczy zamieścić CV w języku polskim lub angielskim. Pamiętaj o formacie swojego zgłoszenia - akceptujemy te z rozszerzeniem .pdf, które są nie większe niż 2MB.

  • W zależności od typu rekrutacji preferujemy dwa lub trzy etapy. W przypadku poszukiwania specjalistów jest to: rozmowa telefoniczna, spotkanie, wykonanie dodatkowego zadania, kolejno złożenie oferty. Dla osób rozpoczynających swoją karierę zawodową proces jest uproszczony. Składa się z rozmowy telefonicznej, spotkania oraz decyzji o przyjęciu do zespołu.

  • Rozmowa w większości przypadków jest w języku polskim. Na koniec spotkania rozmawiamy z kandydatem w języku angielskim lub ma miejsce przygotowanie wypowiedzi pisemnej. Jest to zależne od stanowiska. W przypadku rekrutacji obcokrajowców spotkanie w całości jest prowadzone w języku angielskim.

  • Każda rekrutacja jest indywidualnie, starannie zaplanowana. Zwyczajowo o wynikach rekrutacji informujemy do dwóch tygodniach po rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli czas oczekiwania jest wydłużony rekruter informuje o tym podczas spotkania.

  • SeeKrakow składa się z działów, których godziny otwarcia są różne. Departamenty zaangażowane pośrednio w obsługę klienta rozpoczynają pracę między 7:30 a 9:00, kończąc odpowiednio między 15:30 a 17:00. Preferujemy również elastyczny czas pracy, mając na uwadze potrzeby naszych pracowników. Pracując bezpośrednio przy obsłudze klienta jest to możliwe. Grafik w tym przypadku jest dostosowany do oczekiwań pracownika, który potrzebuje nienormowanego czasu pracy.

  • Język angielski jest pierwszym językiem w naszej firmie w kontekście pracy z naszymi klientami. Dodatkowy język obcy jest zawsze atutem, szczególnie przy stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą turysty. Bez komunikatywnej znajomości języka angielskiego swoboda w wykonywaniu obowiązków jest trudna do osiągnięcia, w przypadku niektórych stanowisk niemożliwa do realizacji.

  • To zależy od Ciebie :). Wynagrodzenia w poszczególnych działach są od siebie różne, składa się na nie wiele czynników. Niezależnie od działu, wynagrodzenie jest współmierne z doświadczeniem kandydata i jego wiedzą na temat branży turystycznej. W przypadku niektórych stanowisk dodatkowo premiowane są inne języki obce poza językiem angielskim, certyfikaty oraz uprawnienia.

Bądź na bieżąco

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nie zwlekaj, napisz do nas! Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.