Zobacz jak przebiega proces rekrutacji:
Uważasz, że oferta jest dla ciebie idealna? Prześlij nam swoje CV.
Zespół HR we współpracy z Koordynatorami/Kierownikami działów wybiera kandydatów, dla których stanowisko byłoby najbardziej odpowiednie.
Zespół HR kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami celem omówienia pracy oraz umówienia spotkania rekrutacyjnego.
Wybranym w ten sposób kandydatom oferujemy kolejne spotkanie w siedzibie firmy.
Pracę proponujemy wybranym przez nas kandydatom.
Po zaakceptowaniu oferty pracy następuje onboarding, czyli
w skrócie powitanie naszych nowych pracowników, przekazanie im sprzętu oraz szkolenie.
Jakie pakiety benefitów oferujemy?
Najczęściej zadawane pytania
-
Aplikację można przesłać za pośrednictwem strony z naszymi ofertami pracy https://www.motiontravel.pl/oferty-seekrakow. W załączniku wystarczy zamieścić CV w języku polskim lub angielskim. Pamiętaj o formacie swojego zgłoszenia - akceptujemy te z rozszerzeniem .pdf, które są nie większe niż 2MB.
-
W zależności od typu rekrutacji preferujemy dwa lub trzy etapy. W przypadku poszukiwania specjalistów jest to: rozmowa telefoniczna, spotkanie, wykonanie dodatkowego zadania, kolejno złożenie oferty. Dla osób rozpoczynających swoją karierę zawodową proces jest uproszczony. Składa się z rozmowy telefonicznej, spotkania oraz decyzji o przyjęciu do zespołu.
-
Rozmowa w większości przypadków jest w języku polskim. Na koniec spotkania rozmawiamy z kandydatem w języku angielskim lub ma miejsce przygotowanie wypowiedzi pisemnej. Jest to zależne od stanowiska. W przypadku rekrutacji obcokrajowców spotkanie w całości jest prowadzone w języku angielskim.
-
Każda rekrutacja jest indywidualnie, starannie zaplanowana. Zwyczajowo o wynikach rekrutacji informujemy do dwóch tygodniach po rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli czas oczekiwania jest wydłużony rekruter informuje o tym podczas spotkania.
-
SeeKrakow składa się z działów, których godziny otwarcia są różne. Departamenty zaangażowane pośrednio w obsługę klienta rozpoczynają pracę między 7:30 a 9:00, kończąc odpowiednio między 15:30 a 17:00. Preferujemy również elastyczny czas pracy, mając na uwadze potrzeby naszych pracowników. Pracując bezpośrednio przy obsłudze klienta jest to możliwe. Grafik w tym przypadku jest dostosowany do oczekiwań pracownika, który potrzebuje nienormowanego czasu pracy.
-
Język angielski jest pierwszym językiem w naszej firmie w kontekście pracy z naszymi klientami. Dodatkowy język obcy jest zawsze atutem, szczególnie przy stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą turysty. Bez komunikatywnej znajomości języka angielskiego swoboda w wykonywaniu obowiązków jest trudna do osiągnięcia, w przypadku niektórych stanowisk niemożliwa do realizacji.
-
To zależy od Ciebie :). Wynagrodzenia w poszczególnych działach są od siebie różne, składa się na nie wiele czynników. Niezależnie od działu, wynagrodzenie jest współmierne z doświadczeniem kandydata i jego wiedzą na temat branży turystycznej. W przypadku niektórych stanowisk dodatkowo premiowane są inne języki obce poza językiem angielskim, certyfikaty oraz uprawnienia.